У багатьох містах світу можна зустріти арт-об’єкти у вигляді латинської літери “I”, червоного сердечка і назви міста. Сьогодні ці нехитрі конструкції є одними з найбільш популярних місць для cелфі і широко використовуються туристами в якості візуального хештега.
Але мало хто знає, що ця тенденція зародилася в 1977 році в Нью-Йорку. У той час місто Великого Яблука потопало у бідності і злочинності. Для туристів навіть проводили спец. інструктаж про потенційні загрози, що підстерігають їх буквально на кожному кроці. Нью-Йорк відчайдушно потребував нового логотипа, який змінив би імідж міста і відкрив нові можливості. Саме тоді і з’явилося знамените лого Мілтона Глейзера “I Heart NY”, також відоме як “I Love NY”. Легендарний логотип був намальований Глейзером абсолютно безкоштовно на клаптику паперу на задньому сидінні таксі. Завдяки успішній рекламній кампанії з просування туризму в штаті Нью-Йорк, напис здобув всесвітню популярність і згодом перетворився на світовий туристичний тренд.
У Миколаєві такий арт-об’єкт з’явився на розі Соборної та проспекту Центрального восени 2018 року. Фотозона являє собою величезний напис «IMYKOLAIV» з підсвіткою, поруч з яким облаштовано невеликий затишний скверик з сучасними дизайнерськими лавками і квітником в формі мапи міста. Проект реалізований «Агенцією розвитку Миколаєва» (Агенція розвитку Миколаєва) та Департаментом ЖКГ, за підтримки торгової мережі MIDA.
За традицією, не всім миколаївцям нова локація припала до смаку. Хтось побачив у написі визнання в любові Миколі IV, комусь не сподобалися камери спостереження з цілодобовою онлайн-трансляцією, а деякі і зовсім накидалися на конструкцію, як Дон Кіхот на млин, і розбивали пластикові букви. Незважаючи на це, напис раз по раз реставрується і продовжує притягувати любителів селфі на головній пішохідній вулиці міста, конкуруючи з нав’язливою рекламою і МАФами за увагу перехожих …
м. Миколаїв, на розі вул. Соборної та просп. Центрального
2018
Олександр Єрмолаєв
30.08.2021